ZDALNE ODCZYTY
KOMPOST TARNOWSKI!
OD 1 KWIETNIA 2022r nowe ceny odbioru odpadów komunalnych od NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH!
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi!!!
Szanowni Mieszkańcy!
24 grudnia oraz 7 stycznia biuro nieczynne
Nowe taryfy
Szanowni Państwo,
PSZOK w Baranowie!
SKUP SŁOMY – WSTRZYMANY!
Dostawa dwukomorowego samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Zawiadomienie o wyborze oferty – 12 01 2021 PDF [251KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 23 12 2020 PDF [201KB
- SIWZ – 15 12 2020 PDF [833KB]
- Załącznik nr 1 – formularz oferty DOC [49KB]
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania DOCX [22KB]
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu DOCX [20 KB]
- Załącznik nr 4 – wzór umowy DOC [60KB]
- Ogłoszenie o zamówieniu – 15 12 2020 DOCX [23KB]
- Oświadczenia dot. grupy kapitałowej DOC [43KB]
PSZOK
Od 09.11.2020r do 31.12.2020r nowa cena za przyjęcie odpadu o kodzie 200201
Dostawa samochodu ciężarowego do zbiórki odpadów komunalnych
- wybór oferty najkorzystniejszej – 17 11 2020 PDF [58KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 09 11 2020 PDF [194KB]
- Odpowiedzi_na_pytania – 05 11 2020 PDF [240 KB]
- Ogłoszenie_o_zamówieniu DOCX [23KB]
- SIWZ_30 10 2020 PDF [4MB]
- Zalącznik nr 1 – formularz oferty DOC [49KB]
- Załacznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania DOCX [22KB]
- Załacznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu DOCX [20KB]
- Załacznik nr 4 – wzór umowy DOC [60KB]
Nowy cennik
Skup słomy – WSTRZYMANY
#GaszynChallenge – Siepomaga
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym Nr ref.: 1/NF/2020
- 04.09.2020 Wybór najkorzystniejszej oferty pdf [854KB]– Uwaga ! – prawidłowe odczytanie podpisu elektronicznego wymaga ściągnięcia pliku PDF na dysk lokalny a następnie otworzenie go w aktualnym programie Adobe Acrobat Reader DC.
- 05.08.2020 – Informacja z otwarcia ofert pdf [920KB] – Uwaga! – prawidłowe odczytanie podpisu elektronicznego wymaga ściągnięcia pliku PDF na dysk lokalny a następnie otworzenie go w aktualnym programie Adobe Acrobat Reader DC.
- 26.08.2020 – Zestawienie ofert w oparciu o ustalone kryteria wraz z informacją o dokonanej ocenie ofert pdf [855KB] – Uwaga ! – prawidłowe odczytanie podpisu elektronicznego wymaga ściągnięcia pliku PDF na dysk lokalny a następnie otworzenie go w aktualnym programie Adobe Acrobat Reader DC.
- Ogłoszenie o zamówieniu – pdf [142KB]
- Ogłoszenie na platformie zakupowej
- Dokumentacja projektowa
- Ogłoszenie o sprostowaniu 17.06.2020
- Ogłoszenie o sprostowaniu 06.07.2020
- Odpowiedzi na pytania 21.07.2020
Szanowni Państwo – OSZCZĘDZAJMY WODĘ!!!
SZANOWNI MIESZKAŃCY -KOMUNIKAT ZWIĄZANY Z SARS-CoV-2
Hurtowy odbiór ścieków dopływających do urządzeń będących w posiadaniu Aquanet
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy, postępowanie przetargowe na „Dostawę wody z urządzeń będących w posiadaniu Aquanet”.
Postępowanie zgodnie z zasadą konkurencyjności na usługę nadzoru inwestorskiego nad zadaniem ” Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym”
Dostawa ładowarki kołowej wraz z szybkozłączem oraz łyżką z dociskiem
Usługi transportowe ciągnikiem siodłowym z naczepą – transport odpadów
- Zawiadomienie o wyborze oferty – 17 06 2019 [141KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 05 06 2019 [179 KB]
- Zmiana_SIWZ – 31 05 2019 [26KB]
- Zalacznik nr 1 – formularz oferty (po zmianie) [50KB]
- Zalacznik nr 4 – Umowa (po zmianie) [29KB]
- SIWZ – opis [139 KB]
- ogłoszenie_o_zamówieniu [25 KB]
- Załącznik nr 1 – formularz oferty [49 KB]
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania [23 KB]
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [20 KB]
- Załącznik nr 4 – Umowa [28 KB]
- Oświadczenia dot. grupy kapitałowej [43 KB]
- Klauzula_informacyjna-RODO [20 KB]
Dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu kontenerów zabudowanego nowym urządzeniem bramowym o udźwigu min. 10000 kg
- zawiadomienie o wyborze oferty [250 KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 28 05 2019 [212KB]
- Odpowiedzi_23 05 2019 [290KB]
- SIWZ – opis [154KB]
- Załącznik nr 1 – formularz oferty [49KB]
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania [23KB]
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [20KB]
- Załącznik nr 4 – wzór umowy [60KB]
- Oświadczenia dot. grupy kapitałowej [43KB]
- ogłoszenie_o_zamówieniu [24KB]
- Klauzula_informacyjna-RODO [20KB]
DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Zawiadomienie o wyborze oferty – 01 04 2019
- Informacja z otwarcia ofert – 28 03 2019
- SIWZ – opis
- Zalacznik nr 1 – formularz oferty
- Zalacznik nr 2 – Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania
- Zalacznik nr 3 – Oswiadczenie o spełnianiu warunkow udzialu w postepowaniu
- Zalacznik nr 4 – wzor umowy
- ogloszenie_o_zamowieniu
- Oswiadczenia dot. grupy kapitalowej
- Klauzula_informacyjna_przetarg_smieciarka
DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO ZAMIATARKI MONTOWANEJ NA PODWOZIU SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO
- Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej [418KB]
- Informacja z otwarcia ofert-04 01 2019 [35KB]
- Odpowiedzi – 27 12 2018 [288KB]
- Modyfikacja_SIWZ – 19 12 2018 [340 KB]
- SIWZ_Dostawa w formie leasingu_po modyfikacji – 19 12 2018 [286 KB]
- ogloszenie_o_zamowienu – 13 12 2018 [22 KB]
- SIWZ_Dostawa w formie leasingu [284 KB]
- Zalacznik_nr 1a [82 KB]
- Klazula informacyjna RODO [601KB]
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-Kom Sp. z o.o. w 2019 roku
PLIKI DO POBRANIA:
- wybor_oferty_najkorzystniejszej – 17 12 2018 [388 KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 04.12.2018 [300KB]
- Sprostowanie 26 .11.2018 [73KB]
- Modyfikacja treści SIWZ – 23.11.2018 [ 2 MB ]
- SIWZ po modyfikacji – 23.11.2018 [ 2 MB ]
- Sprostowanie_do_ogloszenia – 30.10.2018[62KB]
- Ogłoszenie o zamówieniu [110 KB]
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [DOC – 522 KB]
- Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia [XLS – 81 KB]
- Załącznik Nr 2 – Formularz ofertowy [DOC – 70 KB]
- Załącznik Nr 3 – Formularz cenowy [XLS – 135 KB]
- Załącznik Nr 4- Formularz edytowalny JEDZ [DOC – 184 KB]
- Załącznik nr 5 – Wzór oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [DOC – 39 KB]
- Załącznik nr 6 – Istotne Postanowienia Umowy [DOC – 104 KB]
- Załącznik Nr 7 – Instrukcja wypelniania JEDZ-ESPD [PDF – 1 MB]
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o.
PLIKI DO POBRANIA:
- ogłoszenie o zamówieniu 22 06 2018[DOC-25KB]
- SIWZ [DOC-323KB]
- Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia[DOC-81 KB]
- Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz ofertowy [DOC-82KB]
- Załącznik Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy[DOC-126KB]
- Załącznik Nr 4 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu[DOC-22KB]
- Załącznik Nr 5 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania[DOC 23KB]
- Załącznik nr 6 do SIWZ Istotne Postanowienia Umowy[DOC-104KB]
- Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej[DOC-39KB]
USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM “Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Tarnowie Podgórnym”
PLIKI DO POBRANIA:
- Klauzula informacyjna RODO [DOC – 18 KB]
- Ogłoszenie – 12 06 2018 [DOC – 13 KB]
- Ogłoszenie SIWZ – 12 06 2018 [DOC – 92 KB]
- Załącznik 1 – Formularz ofertowy [DOC – 23 KB]
- Załącznik 2 – Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia [DOC – 15 KB]
- Załącznik 3 – Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [DOC – 13 KB]
- Załącznik 4 – Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań kapitałowych [DOC – 14 KB]
- Załącznik 5 – Wykaz wykonanych usług [DOC – 15 KB]
- Załącznik 6 – Wykaz osób [DOC – 15 KB]
- Załącznik 7 – wzór umowy [DOC – 35 KB]
- Załącznik 8 – Regulamin udzielania zamówień sektorowych [PDF – 202 KB]
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W TARNOWIE PODGÓRNYM
PLIKI DO POBRANIA:
- Wyjaśnienia RODO – 11 06 2018 [14KB]
- Klauzula informacyjna – RODO – 11 06 2018 [18KB]
- Załącznik 1 – formularz oferty z RODO – 11 06 2018 [21KB]
- Zmiana_ SIWZ – 07 06 2018 [13KB]
- Wyjaśnienia do dokumentacji projektowej-07 06 2018 [25KB]
- Odpowiedzi – 07 06 2018 [16KB]
- Ogłoszenie SIWZ [DOC – 96 KB]
- Załącznik 1 – formularz oferty [DOC – 23 KB]
- Załącznik 2 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu [DOC – 16 KB]
- Załącznik 3 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia [DOC – 18 KB]
- Załącznik 4 – Wzór wykazu robót budowlanych [DOC – 19 KB]
- Załącznik 5 – Wzór wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia [DOC – 21 KB]
- Załącznik 6 – Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych [DOC – 19 KB]
- Załącznik 8 – link do dokumentacji przetargowej
- Załącznik 9 – Wzór umowy [DOC – 79 KB]
- Załącznik 10 – Regulamin udzielania zamówień sektorowych [PDF – 202 KB]
- Załącznik 11 – Wyjaśnienia do dokumentacji projektowej [DOC – 28 KB]
- Karta Gwarancji – załącznik do umowy [DOC – 21 KB]
- Harmonogram terminowo-rzeczowy – załącznik do umowy [PDF – 45 KB]
- Harnonogram terminowo-rzeczowy – załącznik do umowy [ODS – 28 KB]
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o.
Nr. sprawy: 2/2016 Tarnowo Podgórne, dnia 30 listopad 2016 rok
ZAMAWIAJĄCY:
TARNOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA TP-KOM SP. Z O.O.
UL. ZACHODNIA 4
62-080 TARNOWO PODGÓRNE
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 2/2016 na „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o.”.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Nr oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena oferty brutto | Punkty w kryterium ceny (pkt.) | Termin płatności (dni kalendarzowe) | Punkty w kryterium terminu płatności (pkt.) | Łączna liczba punktów (pkt.) |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Multimedia Polska Energia Sp. o.o. ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia | 901 664,50 | 58,88 | 30 dni | 40,00 | 98,88 |
2 | innogy Polska S. A. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41 00-347 Warszawa | 884 771,50 | 60,00 | 30 dni | 40,00 | 100,00 |
3 | NOVUM S.A. ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa | 905 465,45 | 58,63 | 30 dni | 40,00 | 98,63 |
4 | ENERGA – OBRÓT SA Al. Grunwaldzka 472, 80 – 309 Gdańsk | 889 417,07 | 59,69 | 30 dni | 40,00 | 99,69 |
5 | ENEA S.A. Departament Sprzedaży Biuro Przetargów Publicznych ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań | 971 348, 18 | 54,65 | 30 dni | 40,00 | 94,65 |
Mając na uwadze powyższe zestawienie do realizacji przedmiotowego zamówienia został wybrany Wykonawca:
innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa
Oferta niniejszego Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ustawie – Prawo zamówień publicznych, przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia, tj. uzyskała najwyższa sumę liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz zawiera cenę, która mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
Umowa na realizację przedmiotowego zadania zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust 1 pkt. 2) ustawy – Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Z poważaniem
Waldemar Nowak – Prezes Zarządu
WYMIANA WODOMIERZY
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej na ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU NAPĘDOWEGO – ZNAK SPRAWY 1/ZP/2022.
- 2022-OJS072-191449-pl PDF [133KB]
- SWZ_paliwo_06 04 2022 PDF [1 MB]
- Zalacznik-nr-1-2 PDF [242KB]
- Załącznik nr 1 do SWZ DOC [44KB]
- Załącznik nr 2 do SWZ DOC [71KB]
- Załącznik nr 3 do SWZ DOC [41KB]
- Załącznik nr 4 do SWZ DOC [189KB]
- Załącznik nr 5 do SWZ PDF [314KB]
- Załącznik nr 6 do SWZ PDF [971KB]
- Załącznik nr 7 do SWZ DOCX [16KB]
- Załącznik nr 8 do SWZ wzór umowy DOC [112KB]
- Załącznik nr 9 do SWZ – Załącznik nr 1 do umowy DOC [84KB]
- Załącznik nr 10 do SWZ DOC [39KB]
- Załącznik nr 11 do SWZ DOC [37KB]
- Odpowiedzi do SWZ_04 05 2022_ost [600KB]
- Odpowiedzi do SWZ_10 05 2022 [542KB]
- Wstępny Bilans 12.2021_TPBUS [138KB]
- Wstępny RZiS 12.2021_TPBUS [120KB]
- Bilans TP-KOM [6412KB]
- Informacja z otwarcia ofert – 13 05 2022[307KB]
Dostawa wodomierzy z nakładką radiową – znak sprawy 1/RUZS/2021.
1.Ogłoszenie o przetargu z dnia 13 12 2021
3. Regulamin udzielania zamówień sektorowych przez Spółkę
4. Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
5. Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy
6. Załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy
7. Załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie wykonawcy
8. Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia-popr z dnia 15 12 202
9.Załacznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia-popr z dnia 20 12 2021
10.Informacja z otwarcia ofert 29 12 2021
11.Wybór oferty najkorzystniejszej 30 12 2021