Tarnowo Podgórne, dnia 04.05.2015 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Batorowskiej, Pszennej i Długiej w m. Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne”.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2013 nr 907 z późn. zm.) informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 3 o wartości brutto 1 080 208,85 zł , firmy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane „LWK” Wojciech Stawecki.
Oferta odpowiada wymaganiom SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów – 100 (kryterium „cena” – 90 pkt. ; kryterium „termin płatności” – 10 pkt.)
Poniżej streszczenie oceny i porównania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy | Cena brutto oferty | Łączna liczba punktów | Uwagi |
Termin płatności | ||||
1 | ATA-TECHNIK Sp. zo .o. S.K.A. os. Cechowe 31 64-840 Budzyń | 1 366 156,74 zł | 81.16 pkt. | |
50 dni | ||||
2 | Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane BUDMEX Aneta Wawrzyniak 62-704 Kawęczyn 89 | 1 292 965,54 zł | 85.19 pkt. | |
60 dni | ||||
3 | Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane „LWK” Wojciech Stawecki Jawór 44A 28-305 Sobków | 1 080 208,85 zł | 100.00 pkt. | |
46 dni | ||||
4 | TERLAN Sp. z o.o. ul. Przemyska 5 61-324 Poznań | 1 243 897,02 zł | 88.16 pkt. | |
60 dni | ||||
5 | P. P. H. U. SILVER Jarosław Chmielewski ul. Lidzbarska 11 60-461 Poznań | 1 520 315,76 zł | 73.95 pkt. | |
46 dni | ||||
6 | P. H. U. LITZ Sp. z o.o. ul. Nowina 38 60-589 Poznań | 1 854 076,91 zł | 62.43 pkt. | |
60 dni | ||||
7 | Konsorcjum Firm: Zakł. Robót Inż.-Melioracyjnych INMEL Zbigniew Jabłoński Przedsiębiorstwo Inżynieryjne INMEL Sp. z o.o. ul. Wenedów 15 61-614 Poznań | 2 179 778,86 zł | 54.60 pkt. | |
45 dni | ||||
8 | Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane SOCHACKI Henryk Sochacki ul. Nowosolska 20 67-416 Konotop | 1 394 489,68 zł | — | Wykluczono wykonawcę art. 24 ust. 2 pkt.4 ustawy pzp |
60 dni | ||||
9 | Zakład Usługowy Wodno-Kanalizacyjny I. C. O. Dariusz Bartczak ul. Sienkiewicza 1 88-220 Osięciny | 1 170 073,97 zł | 93.09 pkt. | |
60 dni | ||||
10 | DANKAR Usługi Budowlane, WOD-KAN I C.O., KOSZTORYSOWANIE Danuta Pyssa Nienawiszcz 23 64-610 Rogoźno | 1 239 907,94 zł | 88.41 pkt. | |
46 dni | ||||
11 | Konsorcjum Firm: Zakł. Bud.Mont.Instalacje Pawłowski Paweł Świergiel Nowo-Instal-Bud Paweł i Michał Świergiel ul. Półwiejska 23 64-300 Nowy Tomyśl | 2 464 418,87 zł | 49.45 pkt. | |
46 dni | ||||
12 | Konsorcjum Firm: Budownictwo Inż. PERZ S.C. ul. Staroprzygodzka 25 63-400 Ostrów Wlkp. Melikan S. C. ul. Długa 40 63-400 Ostrów Wlkp. | 1 432 397,04 zł | 87.87 pkt. | |
46 dni | ||||
13 | P. U. Budowlano-Transportowe Ander-87 Tomasz i Grzegorz Janaszak ul. Poznańska 21 62-040 Puszczykowo | 1 497 000,00 zł | 69.94 pkt. | |
25 dni | ||||
14 | ZINSTAL-IZOL-GAZ Ferdynand Kaczor ul. Ogrodowa 2/1 62-073 Ruchocice | 1 695 658,41 zł | 67.33 pkt. | |
60 dni |
Z postępowania zostaje wykluczony wykonawca Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane SOCHACKI Henryk Sochacki, ul. Nowosolska 20, 67-416 Konotop na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4, a jego oferta odrzucona.
– uzasadnienie faktyczne: Wykonawca został wezwany na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia załącznika nr 4 , a mianowicie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, o zadanie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków o wartości min. 800 000 zł brutto. Pozycja nr 1 załączonego wykazu nie stwierdza jednoznacznie, że zadanie obejmowało wykonanie przepompowni ścieków.
Wykonawca nie uzupełnił brakującego dokumentu w wyznaczonym terminie dlatego stwierdza się jak w sentencji.
Jednocześnie w związku z zaistnieniem okoliczności przewidzianych w art.94 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp informuję, że umowa o zamówienie publiczne zostanie podpisana po dniu 9 maja 2015 r.
Tarnowo Podgórne, dnia 20.04.2015 r.
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Batorowskiej, Pszennej i Długiej w m. Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne.
W związku z otrzymanymi pytaniami Zamawiający informuje:
Pytanie 1
Proszę o informację czy rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi powykonawczo na podstawie rzeczywistego obmiaru czy ryczałtem?
Odpowiedź:
Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym, według faktycznie wykonanych robót.
Pytanie 2
Czy będą pobierane, od Wykonawcy, opłaty za zajęcie pasa drogowego? W jakiej wysokości?
Odpowiedź:
Opłaty za zajęcie pasa drogowego ponosi Wykonawca według stawek UG Tarnowo Podgórne (Uchwała Rady Gminy nr 33/198/2004 z dnia 11.05.2004 r.)
Pytanie 3
Czy Wykonawca musi wykonać i uzgodnić projekt tymczasowej organizacji ruchu? Jeżeli tak to proszę o informację gdzie należy uzgodnić w/w projekt.
Odpowiedź:
Zamawiający posiada projekty organizacji ruchu na czas budowy i przekaże wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa o zamówienie publiczne.
Pytanie 4
Proszę o potwierdzenie, iż należy zastosować studnie betonowe fi1000 oraz studnie tworzywowe fi600 z teleskopem – zgodnie z profilami.
Odpowiedź:
Potwierdzamy konieczność zastosowania studni betonowych fi1000 oraz studni tworzywowych fi600 z teleskopem.
Pytanie 5
Wg dokumentacji w miejscu wykopu należy uzyskać współczynnik zagęszczenia 1,0. Natomiast w opisie i przedmiarze robót jest ujęta tylko podsypka i obsypka. Proszę o informację czy należy dokonać pełnej wymiany gruntu (w miejscu wykopu) – jeżeli tak to proszę o korektę przedmiaru robót. Nadmienię, iż bez pełnej wymiany gruntu nie jest się w stanie uzyskać współczynnika 1,0.
Odpowiedź:
Można przyjąć współczynnik zagęszczenia gruntu 0,98, a pod drogami 1,0.
Pytanie 6
W opisie mamy zapis, że zaprojektowano sieć z przyłączami do granicy działki. Dalej jest zapis: „W celu umożliwienia wykonania przyłączy do poszczególnych posesji w studniach przelotowych przewidziano otwory włączeniowe /zaślepione/”. Natomiast później mamy zapis, iż przyłącza należy zakończyć studzienką fi425. Dodatkowo na rzucie, w niektórych przyłączach jest narysowana studzienka na posesji, a co do przedmiaru to brak jest pozycji uwzględniającej studzienki fi 425. W związku z powyższymi niejasnościami proszę o konkretną odpowiedź:
Odpowiedź:
Przyłącza należy wykonać tylko do granicy działki i zaślepić.
Pytanie 9
W związku z rozbieżnościami w dokumentacji proszę o informację czy studnia rozprężna Sr 56 ma mieć średnicę fi 1000 czy 1200?
Odpowiedź:
Studnia rozprężna S56 ma średnicę fi1000 mm.
Pytanie 10
Brak w przedmiarze robót związanych z wymianą odcinka (wykopy, materiał itd.) Sistn. – S51 z PVC fi 160 na PVC fi 200 w ilości 8m – proszę o uzupełnienie przedmiaru.
Odpowiedź:
Odcinek ten zostanie wykonany później, po okresie gwarancyjnym drogi.
Pytanie 11
Proszę o potwierdzenie, że studnia Istn. S to studnia S51 (co wynika z rzędnych), a tym samym proszę o informację jaką średnicę ma mieć w/w studnie fi425 czy fi600?
Odpowiedź:
Studni S51 fi 600 jest to nowa studnia zabudowana na ist. kanale fi160 – dalszy odcinek l=8,0m będzie wymieniony po upływie gwarancji na drogę. W chwili obecnej nie będzie wykonywany.
Pytanie 12
W Zał. nr 1 OFERTA jest tabela z pkt 2. „Ryczałt dotyczący czynności opisanych w pkt. 3 ppkt. a-l SIWZ”. Część z kosztów wynikających z powyższego punktu jest ujęta w przedmiarach: Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza i koszt związany z kamerowaniem całości kolektorów grawitacyjnych z pomiarem długości i spadków. Czy powyższe prace należy wycenić i uwzględnić w cenie kosztorysowej, czy w ryczałcie dotyczącym czynności opisanych w pkt. 3 ppkt. a-l SIWZ? Zgodnie z zapisem w umowie „Rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysem powykonawczym wg. faktycznie wykonanych robót na podstawie cen jednostkowych. Wszelkie należności wynikające z wykonania prac nieobjętych kosztorysem ofertowym, nieprzewidzianych przez Zamawiającego na etapie opracowania dokumentacji projektowej, mogą być regulowane na podstawie odrębnych umów zawartych w wyniku przeprowadzenia odrębnego postępowania o zamówienie publiczne.” W związku z rozliczeniem obmiarowym a nie ryczałtowym proszę o wykreślenie z formularza oferty z tabeli punktu 2 „Ryczałt dotyczący czynności opisanych w pkt. 3 ppkt. a-l SIWZ” i dodanie w kosztorysie pozycji „Koszty wynikające z punktu 3.7. SIWZ nie uwzględnione w innych pozycjach kosztorysu – kpl. 1.”
Odpowiedź:
W zał. nr 1 OFERTA w tabeli pod pozycją nr 1 należy wpisać kwotę wynikająca z kosztorysu (cena kosztorysowa); pod pozycją nr 2 należy wpisać ryczałt za następujące nakłady, niezbędne do poniesienia przez wykonawcę:
a) Badanie zagęszczenia zasypki wykopów tymczasowych w dostosowaniu do wymogów projektu technicznego i klasy drogi (pasa roboczego),
b) Likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,
c) Opłaty składowiskowe związane z odwozem gruntu i nadmiaru urobku,
d) Opłaty za czasowe składowiska urobku,
e) Naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów,
f) Likwidacja skutków oddziaływania procesu oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy,
g) Koszty zrzutu wody po próbach szczelności i oczyszczania namułu rowów (kolektorów) po płukaniu rurociągów,
h) Odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni,
i) Koszty związane z zajęciem pasa drogowego w tym przygotowanie i złożeniem wniosku o zajęcie pasa.
W załączeniu poprawiony zał. nr 1 OFERTA.
Pytanie 13
Czy zamawiający posiada przedmiary w wersji edytowalnej w formacie ATH? Jeżeli tak, prosimy o ich udostępnienie.
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada przedmiarów w ATH.
Pytanie 14
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie na kanalizacji studni z gotowymi kinetami bez wkładek z polipopyleny? Pozwoli to znacznie obniżyć koszty inwestycji a nie wpłynie na jakość wykonania i trwałość.
Odpowiedź:
Nie dopuszcza.
Pytanie 15
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie w terenie o nawierzchni nieutwardzonej włazów „zestawów naprawczych” zamiast obetonowania wraz z pierścieniem betonowym o średnicy kręgu betonowego wysokości kręgu zwężkowego(stosować beton min. kl. B20)?
Odpowiedź:
Nie dopuszcza.
Pytanie 16
W załączniku Wysogotowo – Opis techniczny w pkt 8.0. Opis ogólny pompowni ścieków. Zamawiający powołuje się na Szczegóły techniczne które zawarte są w załączonej ofercie. Proszę o uzupełnienie dokumentacji o powyższą ofertę. Proszę o uzupełnienie dokumentacji o szczegółowe parametry pompowni P1 oraz rysunek .
Odpowiedź:
W załączeniu Zamawiający przedstawia dane dotyczące przepompowni ścieków.
Jeśli gdziekolwiek w projekcie, SIWZ lub specyfikacji technicznej przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać pisemną zgodę Projektanta oraz Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca stosując urządzenia równoważne jest zobowiązany do zamieszczenia w ofercie przetargowej szczegółowej specyfikacji urządzeń. Nie przedstawienie urządzeń równoważnych w ofercie jest równoznaczne z zamiarem zastosowania urządzeń zaprojektowanych.
Pytanie 17
W jakiej formie należy sporządzić kosztorys ofertowy – szczegółowej czy uproszczonej?
Odpowiedź:
Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej.
Pytanie 18
Zamawiający zamieścił w pkt.7.2e) SIWZ i pkt.9h) SIWZ sprzeczne informacje na temat wysokości środków finansowych lub zdolności kredytowej jakimi powinien wykazać się wykonawca. Prosimy o jednoznaczne określenie wysokości wymaganej kwoty”.
Odpowiedź:
Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Pytanie 19
Czy zamawiający wyznaczył miejsce na czasowe składowisko urobku? Proszę podać gdzie się ono znajduje.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyznaczył miejsca na składowanie urobku. Leży to w gestii wykonawcy.
Pytanie 20
W SIWZ podano, że należy wykonać wycinkę drzew i krzewów natomiast w kosztorysie nie ujęto robót związanych z wycinką, proszę o uzupełnienie kosztorysu.
Odpowiedź:
Zapis o wycince drzew i krzewów został usunięty z SIWZ.
Pytanie 21
Prosimy o załączenie na stronie internetowej dokumentacji hydrogeologicznej.
Odpowiedź:
W załączeniu dokumentacja hydrogeologiczna.
Pytanie 22
Prosimy o załączenie na stronie szczegółów dotyczących warunków odtworzenia jezdni o nawierzchni bitumicznej wydanych przez zarządcę, właściciela dróg.
Odpowiedź:
Wszystkie informacje dotyczące odtworzenia jezdni znajdują się w projekcie oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Pytanie 23
Prosimy o załączenie opinii ZUD Nr 1720/2014 z dnia 01.07.2014.
Odpowiedź:
W załączeniu opinia ZUD.
Tarnowo Podgórne, dnia 08.04.2015 r.
Tarnowo Podgórne: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Batorowskiej, Pszennej i Długiej w m. Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne.
Numer ogłoszenia: 78084 – 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP – KOM Sp. z o.o. , ul. Zachodnia 4,
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Batorowskiej, Pszennej i Długiej w m. Wysogotowo, gmina Tarnowo Podgórne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w ul. Batorowskiej, Pszennej i Długiej, gmina Tarnowo Podgórne. Zakres zadania: kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC Dn 200mm – długość 1622,0 m przykanaliki kanalizacji sanitarnej PVC 160mm – długość 250,5 m kanalizacja sanitarna tłoczna PE 90mm – długość 604,0 m przepompownia ścieków sanitarnych – 1szt.
2. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U.. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji.
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie zakresu robót, których wykonanie wykonawca powierza podwykonawcom.
5. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9, 45.11.12.00-0
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 20 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków o wartości min. 800 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: d) Kierownik budowy – min. 1 osoba posiadająca stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa, do oferty wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompownią ścieków o wartości min. 800 000,00 zł brutto każdawraz z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
– oferta,
– kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 – Cena – 90
2 – Termin płatności – 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu może nastąpić za zgodą Zamawiającego tylko wtedy gdy: warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne wystąpią roboty dodatkowe, od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego, stwierdzone zostaną w czasie wykonywania robót błędy w dokumentacji, których poprawienie uzależnia prawidłowe zakończenie inwestycji. Termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z powodu – jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany wykonania umowy. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadku, w których nastąpiła: Zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego Zmiana kierownika budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tp-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP- KOM Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP- KOM, w pokoju nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
PLIKI DO POBRANIA:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia [DOC – 108kB ]
- Formularz oferty [DOC – 43kB ]
- Oświadczenie art. 22 ust 1 ustawy PZP [DOC – 25.5kB ]
- Oświadczenie art. 24 ust 1 ustawy PZP [DOC – 39.5kB ]
- Wykaz robót [DOC – 28kB ]
- Wykaz osób [DOC – 29kB ]
- Grupa kapitałowa [DOC – 36.5kB ]
- Projekt umowy [DOC – 103kB ]
- Dokumentacja projektowa [ZIP – 7.12MB ]
- Przedmiary robót [ZIP – 225.8kB ]