Tarnowo Podgórne, dnia 25.04.2014 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetarg nieograniczonego na dostawę samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2013 nr 907 z późn. zm.) informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 o wartości brutto 369 000,00 zł , firmy: SPEC-TRUCK S.C. Maciej Stachowiak, Maciej Tomaszewski, ul. Nowa 24, 64-720 Lubasz.
Oferta odpowiada wymaganiom SIWZ oraz uzyskała największą ilość punktów – 100, na podstawie kryterium oceny ofert – „najniższa cena”.
Poniżej streszczenie oceny i porównania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy | Cena brutto oferty | Łączna liczba punktów | Uwagi |
1 | Firma Handlowo-Usługowa Robert Jacek ul. Łąkowa 6/2 64-700 Czarnków | 393 600,00 zł | 99 pkt. | |
2 | SPEC-TRUCK S.C. Maciej Stachowiak, Maciej Tomaszewski ul. Nowa 24, 64-720 Lubasz | 369 000,00 zł | 100 pkt. |
Jednocześnie w związku z zaistnieniem okoliczności przewidzianych w art.94 ust.2 pkt. 3a ustawy Pzp informuję, że umowa o zamówienie publiczne zostanie podpisana po dniu 25 kwietnia 2014r.
Tarnowo Podgórne, dnia 15.04.2014 r.
Tarnowo Podgórne: Przetarg nieograniczony na dostawę samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Numer ogłoszenia: 128734 – 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP – KOM Sp. z o.o. , ul. Zachodnia 4,
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym:
SAMOCHÓD CIĘŻAROWY DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
PODWOZIE: trzyosiowe, moc silnika 300-310 KM, przebieg do 250 000 km, blokada tylnego mostu, kamera wsteczna, koła 22,5 cala – zużycie opon max 30 %, zawieszenie przód i tył poduszka powietrzna lub przód resor, tył poduszka powietrzna, ładowność konstrukcyjna min. 9 600 kg, kabina dzienna 3 miejscowa, dopuszczalne masa całkowita: konstrukcyjna 26 500 kg, automat lub półautomatyczna skrzynia biegów, dopuszcza się pojazd w kolorze istniejącym jeżeli nie wymaga malowania natomiast jeśli są ubytki i pojazd wymaga malowania to kabina w kolorze białym RAL 700 a zabudowa pomarańczowa RAL 2008, klimatyzacja, waga ładunku
EMISJA SPALIN: min. EURO 4.
ROK PRODUKCJI: 2008 lub młodszy.
ZABUDOWA: dwukomorowa (pojemność komory mniejszej min. 4 m 3), całkowita pojemność ok. 19 m3, zabudowa wyprodukowana w tym samym roku jak podwozie lub później, prasa ze zgniotem linowym x4, zasyp przystosowany do opróżniania: komory mniejszej – pojemników 110-360 l i komory większej 110-1100 l , 2 stopnie dla ładowaczy, wyposażony w światła ostrzegawcze.
GWARANCJA: 6 miesięcy na pojazd i zabudowę.
POZOSTAŁE: pojazd zarejestrowany na terenie RP, tachograf z ważną legalizacją, instrukcja obsługi w języku polskim, przeszkolenie pracowników wraz z wydaniem stosownego oświadczenia o przeszkoleniu, koło zapasowe, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, klucz do kół, podnośnik min. 12 000 kg udźwigu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.14.45.11-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 08.05.2014 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu Stron, postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonej ceny, 2Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tp-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP- KOM Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP- KOM, w pokoju nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
PLIKI DO POBRANIA: