Tarnowo Podgórne, dnia 9.12.2015 r.
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dotyczy: Przetargu nieograniczonego na modernizację pompowni ścieków oraz studni betonowych metodą wkładów GRP, gmina Tarnowo Podgórne.
Informujemy, że w dniu 9 grudnia 2015 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych zostało unieważnione postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na modernizację pompowni ścieków oraz studni betonowych metodą wkładów GRP, gmina Tarnowo Podgórne.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie odpowiedział, w terminie wskazanym ustawą pzp, na pytania skierowane do niego przez jednego z wykonawców. Zdaniem Zamawiającego odpowiedzi na te pytania miały istotny wpływ na przygotowanie ofert.
Tarnowo Podgórne, dnia 4.12.2015 r.
Dotyczy: Przetargu nieograniczonego na modernizację pompowni ścieków oraz studni betonowych metodą wkładów GRP, gmina Tarnowo Podgórne.
W związku z otrzymanym pytaniem Zamawiający informuje:
Pytanie0
Czy Zamawiający dopuszcza do modernizacji studni betonowych metodę tożsamą do modernizacji pompowni ścieków tzn. za pomocą pokrycia laminatem poliestrowo – szklanym, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, zapewni wieloletnie funkcjonowanie studni a jednocześnie zapewnia minimalne zmniejszenie średnicy studni?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza.
Tarnowo Podgórne, dnia 23.11.2015 r.
Tarnowo Podgórne: Przetarg nieograniczony na modernizację pompowni ścieków oraz studni betonowych metodą wkładów GRP, gmina Tarnowo Podgórne.
Numer ogłoszenia: 315884 – 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP – KOM Sp. z o.o. , ul. Zachodnia 4,
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tp-kom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na modernizację pompowni ścieków oraz studni betonowych metodą wkładów GRP, gmina Tarnowo Podgórne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: modernizacjia pompowni ścieków w Sadach o powierzchni do naprawy 185 m2 za pomocą pokryć laminatem poliestrowo-szklanym wraz z wykonaniem i montażem drabiny ze stopniami antypoślizgowymi wraz z wysuwanym pochwytem umożliwiającym zejście na dno komory przepompowni o wysokości h= 6m. modernizacji studni betonowych DN1000, sztuk 26 o łącznej głębokości 88,87mb, DN900, sztuk 1 o głębokości 4,6mb, DN1200, sztuk 2 o łącznej głębokości 5,55mb, DN1500, sztuk 1 o głębokości 4,4mb na terenie gminy Tarnowo Podgórne metodą wkładów GRP(zgodnie z zał. nr 9). Lokalizacja przedmiotowych studni została przedstawiona na załączonych mapkach poglądowych. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu opisany jest w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż oraz z zaleceniami kierownika budowy. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w szczegółowej specyfikacji technicznej. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do dokonania 3 przeglądów technicznych, potwierdzonych pisemnym protokołem potwierdzonym i podpisanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, winna obejmować następujące nakłady, niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę: Likwidacja skutków oddziaływania procesu budowlanego na otoczenie budowy , Opłaty składowiskowe związane z odwozem gruntu i nadmiaru urobku, Opłaty za czasowe składowiska urobku, Naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny budowlane, zatrudnione na budowie oraz pojazdy korzystające z objazdów, Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz koszty związane z zajęciem pasa drogowego wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku o zajęcie pasa.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest doświadczeniem zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót związanych z renowacją studni metodą wkładów GRP o wartości 300 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy/robót posiadającego stosowne uprawnienia budowlane(wymagane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) – do oferty wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu wg wzoru załączonego do SIWZ, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 – Cena – 95
2 – Okres gwarancji – 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu może nastąpić za zgodą Zamawiającego tylko wtedy gdy: warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych wystąpi awaria nie zawiniona czynnościami lub nie wynikająca z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, – wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno prawne Termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z powodu , jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany wykonania umowy. Zmiany umowy w formie aneksu do umowy są również możliwe w przypadku, w których nastąpiła: Zmiana urzędowej stawki podatku VAT. Zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego Zmiana kierownika budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tp-kom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Tarnowska Gospodarka Komunalna TP- KOM Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym ul. Zachodnia 4, 62-080 Tarnowo Podgórne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP- KOM, w pokoju nr 15 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
PLIKI DO POBRANIA:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia [DOC – 103.5kB ]
- Formularz oferty [DOC – 37.5kB ]
- Oświadczenie art. 22 ust 1 ustawy PZP [DOC – 25.5kB ]
- Oświadczenie art. 24 ust 1 ustawy PZP [DOC – 39.5kB ]
- Wykaz robót [DOC – 29.5kB ]
- Wykaz osób [DOC – 29kB ]
- Grupa kapitałowa [DOC – 36.5kB ]
- Projekt umowy [DOC – 92.5kB ]
- Dokumentacja techniczna [ZIP – 3.66MB ]